آمازون را بیشتر بشناسید

آمازون را بیشتر بشناسیم
84 / 100

آمازون

وقتی از آمازون صحبت می شود لیستی متنوع از انواع محصولات به ذهن کاربران خطور می کند، البته این ذهنیت از آمازون تا حدودی درست است،  اما پیشنهاد ما به شما کاربران گرامی این است که با این مطلب همراه باشید در ادامه توضیحات لازم در مورد شرکت آمازون، خرید از آمازون و فروشگاه های اینترنتی که محصولات آمازون را به صورت عمده و خرده عرضه می کنند، ارائه می گردد.

همچنین در انتهای مقاله به تاریخچه و دلایل موفقیت شرکت آمازون نگاهی کوتاه خواهیم داشت، به احتمال زیاد برای خیلی از کاربران آشنایی با روش های کاربردی آمازون در جهت کسب موفقیت، جذاب و جالب باشد.

شرکت آمازون

رویای خرید اینترنتی و آنلاین با استارت آپ هایی همچون آمازون نه تنها محقق شد بلکه توسعه پیدا کرد تا جایی که از آمازون به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های فروش آنلاین در سراسر دنیا نام برده می شود.

در حالی که 28 سال از فعالیت شرکت آمازون می گذرد و از نظر درآمد و سرمایه در جایگاه یک شرکت تجارت الکترونیکی جهانی ایستاده است اما همچنان دامنه فعالیت های خود را گسترده نموده تا جایی که سایت آمازون صرفا یک سایت فروشگاهی نیست بلکه به صورت بین المللی در زمینه های مختلفی همچون پردازش ابری، هوش مصنوعی و توزیع محصولات دیجیتال نیز فعالیت دارد.

خرید آمازون

خرید از آمازون

امروزه از آمازون به عنوان پرارزش ترین و نوآورترین خرده فروشی در سراسر دنیا صحبت می شود. شاید اغراق آمیز به نظر برسد اما باید بگوییم نزدیک به 500 میلیون محصول توسط کمپانی آمازون به خریداران در اقصی نقاط مختلف جهان عرضه می گردد. این موضوع بیانگر میزان تنوع بالای محصولات و حق انتخابی است که کمپانی آمازون برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

یکی از مشکلاتی که کمپانی های بزرگی همچون آمازون با آن روبه رو هستند، عرضه محصولات فیک و غیراورجینال از سوی برخی فروشنده ها با عنوان نمایندگی های فروش شرکت آمازون می باشد. قصد ما نگران کردن مشتریان و کاربرانی که قصد خرید محصولات تمام اورجینال آمازون را دارند، نیست، بلکه هدف ما فراهم نمودن یک خرید عالی و اطمینان بخش برای مشتریان گرامی است.

پیشنهاد ما؛ فروشگاه اینترنتی راسازون

راسازون
راسازون

فروشگاه اینترنتی راسازون به عنوان نمایندگی معتبر و دارای نماد اعتماد، امکان خرید محصولات اورجینال و اصل آمازون آلمان را با قیمت های فوق العاده مناسب فراهم نموده است. اگر خرید محصولات اصل شرکت آمازون برای شما جزو اولویت ها محسوب می شود، بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی راسازون برای خریداران خوش ذوق و خوش سلیقه کلی سورپرایز دارد. فروش ویژه پک های پلمپ شرکت آمازون تنها بخشی از برنامه های تیم فروش بازرگانی راسا محسوب می شود.

مزیت خرید پک های پلمپ Amazon

آسیب و مخدوش بودن کالای خریداری شده یکی از دغدغه های رایج خریداران به شمار می رود، اما فروشگاه اینترنتی راسازون این اطمینان را به مشتریان می دهد که تمامی پک های عرضه شده دارای ضربه گیر هستند. همچنین همه پک ها دوخت دار و پلمپ شده می باشند.

تنوع محصولات مزیت دوم خرید پک های پلمپ Amazon می باشد به این صورت که تعداد تقریبی محصول در پک های 30 کیلویی؛ 80 الی 100 تکه است.

توجه داشته باشید که تمامی پک های عرضه شده داخل کارتن آمازون هستند و لوازم صنعتی سنگین وزن، لوازم بزرگ و حجیم داخل پک ها قرار ندارند.

خبر خوب اینکه با خرید از فروشگاه اینترنتی راسازون، سودآوری 200 الی 400 درصدی برای تمامی مشتریان را تضمین می کنیم.

فروشگاه اینترنتی Rasazon  به عنوان فروشگاه تامین کالا و مرکز تخصصی فروش محصولات شرکت آمازون مفتخر است که بهترین و باکیفیت ترین کالاهای آمازون را به مشتریان عرضه نماید.

دسته بندی محصولات Rasazon

دسته بندی های راسازون شامل انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات الکترونیکی، پوشاک، محصولات پزشکی و خانواده، خانه و آشپزخانه، ورزش، سفر و اسباب بازی کودک می باشد.

به شما این اطمینان را می دهیم که محصولات راسازون جوابگوی سلیقه های متفاوت خواهد بود. از ساعت زنگ دار دیجیتال گرفته تا کفش های کتانی مردانه را می توانید از فروشگاه اینترنتی راسازون خریداری نمایید.

همچنین کیت کامل اپیلاسیون یک وسیله کاربردی برای بانوان محسوب می شود. البته راسازون در مورد وسایل تزئینی محصولات مختلفی اعم از چراغ های رومیزی را در طرح های زیبا و شیک عرضه نموده است.

در مورد عرضه محصولات الکترونیک نیز می توانیم از دوربین امنیتی کودک، آداپتور گرافیکی، اسکنر، آنتن خارجی روتر، استارت باتری خودرو، اتمسفر لایت کهکشانی و … نام ببریم.

همچنین ایرپاد برند Aukey، هندزفری بی سیم، ریش تراش و حجم زن مارک سیلور کرست آلمان، تستر اسپانیایی مارک تاروس، همزن کاسه دار مارک Decen ، دستگاه سوداساز (آب گاز دار) مارک sodastar ، دستگاه ورق کن مارک Prinz، ماساژور، انواع اسمارت واچ، انواع لامپ اسمارت و هوشمند و اسباب بازی های پسرانه و دخترانه تمام اورجینال و اصلی شرکت آمازون، تنها بخشی از محصولات فروشگاه اینترنتی راسازون هستند که با قیمت های فوق العاده مناسب به فروش می رسند.

ویژگی های خاص و منحصربه فرد محصولات راسازون

برای خرید محصولات اصل و اورجینال آمازون کافیه یه سر به راسازون بزنید. در این مطلب به معرفی ویژگی های ممتاز و بارز دو نمونه از محصولات می پردازیم.

هدست گیمینگ بی سیم

هدست گیمینگ PHOINIKAS Q9 Xbox One برای PS5، PS4

اگر بخواهیم کمی جزئی تر به ویژگی های خاص و منحصربه فرد محصولات آمازون نگاه کنیم می توانیم به عنوان نمونه یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار همچون هدست گیمینگ بی سیم را نام ببریم.

این نوع محصول با طراحی کاملا ارگونومیک، ارتباطات صوتی را به صورت کاملا شفاف امکان پذیر نموده است. البته هدبند قابل تنظیم، بالشتک های گوش فوم، میکروفون منعطف، سازگاری با چندین پلتفرم، دوام و کیفیت از ویژگی های بارز و ممتاز هدست گیمینگ بی سیم می باشد.

ساعت هوشمند آمازون

ساعت هوشمند بلوتوث

طراحی زیبا، رزولوشن بالا، ضخامت کم و ظریف، بک گراندهای متفاوت، شارژدهی فوق العاده، قابلیت پلی کردن موسیقی، گام شمار، اندازه گیری ضربان قلب و کیفیت خواب و زنگ هشدار از ویژگی های خاص و منحصربه فرد ساعت های هوشمند شیک و جذاب آمازون هستند.

قیمت های فوق العاده مناسب

با راسازون فرصت یک خرید عالی، متنوع و به صرفه را به خود هدیه دهید.

قیمت محصولات متناسب با حجم خرید است یعنی هر چقدر حجم خرید بالا باشد، امکان تخفیف قیمت ها وجود دارد.

توجه داشته باشید تیم فروش اینترنتی راسازون برای جلب اطمینان و کسب رضایت مشتریان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب مشاوره رایگان ارائه می دهد و امکان بازدید حضوری و ارسال ویدیو از پک ها هم مقدور می باشد.

خرید تمامی محصولات اورجینال شرکت آمازون اروپایی را با Rasazon تجربه کنید.

چرا Rasazon.com؟

چرا راسازون؟

اگر در هنگام خرید حساسیت ویژه ای روی اصل بودن کالا دارید، همچنین دنبال یک خرید به صرفه و اقتصادی هستید حتما به راسازون سر بزنید.

البته اگر جزء مشتریانی هستید که همواره به دنبال خرید کالاهای نایاب یا کم یاب هستید وبسایت Rasazon.com ، یک انتخاب عالی محسوب می شود.

توصیه ما به افرادی که دنبال خرید هدیه ای خاص برای عزیزانشان هستند، راسازون می باشد. اطمینان تیم فروش راسازون از اصالت کالا و تضمین قیمت باعث شده که در صورت هر گونه نارضایتی از سوی مشتری، وجه پرداخت شده بابت خرید کالا، به مشتری بازگشت داده شود.

اگر کنجکاو هستید در مورد جف بیزوس و آمازون اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جف بیزوس؛ بنیانگذار آمازون

جف بزوس

جف بیزوس، لقب ثروتمندترین انسان جهان را به خود اختصاص داده است. این فرد بنیانگذار بزرگترین غول اینترنتی آمازون است. شاید تعجب کنید اما بیزوس کار خود را در گاراژ خانه دوستش راه اندازی کرد. کتاب های دست دوم جزو اولین محصولاتی بود که وی به مشتریان عرضه نمود.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان تقریبا همه چیز عرضه می کند. تمامی فروشگاه هایی را که تا به حال به آن ها سر زده اید و از آن ها خرید نموده اید، تجسم کنید، آمازون، فروشگاهی شبیه آن ها است با این تفاوت که محصولات و کالاهای بیشتری در ردیف خدمات این فروشگاه قرار می گیرند. فروش محصولات در آمازون به صورت مستقیم نمی باشد بلکه شرکت آمازون به صورت واسطه عمل می کند به این صورت که محصولات را از فروشندگان دریافت و بعد از بسته بندی، آن ها را به دست مشتریان می رساند.

دلایل موفقیت شرکت آمازون

دید بلند

جف بیزوس در مصاحبه های خود بارها به دید بلند خود در مورد آمازون اشاره نموده است به این صورت که وی موفقیتش را طی یک زمان 20 ساله تخمین زده بود.

هدف گذاری بلندمدت برای یک کسب و کار اینترنتی و غیراینترنتی می تواند در موفقیت آن نقش حیاتی داشته باشد.

نیچ مارکتینگ

یکی دیگر از دلایل موفقیت آمازون به تکنیک مارکتینگ یعنی نیچ مارکتینگ برمی گردد. نیچ مارکتینگ یعنی اینکه برای ورود به بازار لازم نیست فعالیت خود را در بخش بزرگی از بازار متمرکز نمایید بلکه بهتر است تمرکز خود را بر گوشه ای یا قسمتی از بازار متمرکز کنید. اگر موفقیت در همان گوشه کوچک حاصل شد می توانید به سراغ سایر قسمت های بازار بروید و فعالیت خود را توسعه دهید.

قیمت ارزان

برخی از کارشناسان معتقد هستند که قیمت ارزان محصولات آمازون به عنوان چرخ دنده های آمازون عمل نموده است به این صورت که قیمت پایین محصولات و کالاهای موجود در سایت آمازون باعث بازید روزافزون مشتریان از این وب سایت و فروش بیشتر محصولات شده است. قیمت ارزان محصولات جزو سیاست های کاری بزوس محسوب می شد به طوری که چرخ دنده های کوچک توانستند بیزینس بزوس را به جایی که انتظارش را داشت، برسانند. با گذشت زمان قیمت ارزان محصولات آمازون به چرخه مفیدی در بستر آمازون تبدیل شد و اینکه فروشنده های بیشتری را تشویق نمود که در سایت آمازون کالا بفروشند و از فروش خودشان به آمازون حق کمیسیون پرداخت کنند.

همکاری در فروش

سایت آمازون برای فروش محصولات خود از سیستم همکاری در فروش استفاده نموده است، به این صورت که افراد می توانستند با فروش محصولات آمازون در وب سایت یا وبلاگ خودشان، درصدی از سود محصول را از آمازون دریافت نمایند. همین موضوع یعنی “افیلیت مارکتینگ” در جذب مخاطبان به آمازون نقش چشمگیر و مؤثری داشته است.

آلکسا زیرمجموعه آمازون

یکی از شرکت های زیرمجموعه آمازون، آلکسا است. آمازون مجموعه آلکسا را در سال 1999  و به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری نمود.

شگفت انگیز است که این وب سایت در سال 2016 سودی حدودی 330 میلیون دلار برای آمازون داشته است. خدمات الکسا صرفا به رتبه بندی سایت محدود نمی باشد و این مجموعه فعالیت های تجاری زیادی دارد.

سیستم دلیوری

تحویل کالا در آمازون

ارسال محصولات آمازون به وسیله یک سیستم بسیار قوی یعنی دلیوری صورت می گیرد. توجه داشته باشید که بهترین رکورد تحویل کالا را فعلا شرکت آمازون با تحویل یک کالا در زمان 23 دقیقه در شهر منهتن، به خود اختصاص داده است.

صاحب 40 برند معتبر

شرکت آمازون علاوه بر برند معتبر الکسا دارای 40 برند معتبر دیگر است. همچنین آمازون به یکی از شرکت های معتبر ارائه کننده فضای ابری تبدیل شده است و همین خدمات برای آمازون درآمدی بالغ بر 8 میلیارد دلار در بردارد.

پروژه amazon go

در حال حاضر، آمازون بر روی یک پروژه جذاب و شگفت انگیز کار می کند. پروژه ای به نام amazon go app به این صورت طراحی شده است که افراد پس از ورود به فروشگاه به کمک اپلیکشن مخصوص ورود، رصد می شوند و این رصد شدن تا زمان خروج مشتری از فروشگاه ادامه دارد. در این پروژه به کمک سیستم هوش مصنوعی تمام محصولاتی که توسط مشتری انتخاب و برداشته می شوند ثبت می شوند و در زمان خروج، هزینه محصولات از حساب مشتری کسر می گردد. در فروشگاه آمازون گو، خبری از صندوق دار نیست و تمام پروسه خرید توسط سیستم های هوش مصنوعی صورت می گیرد.

کلام آخر

در این مقاله از آمازون و تنوع محصولات آن صحبت کردیم. همچنین به معرفی فروشگاه اینترنتی راسازون پرداختیم.

از اینکه وقت گذاشتید و تا انتهای مقاله ما را همراهی نمودید، تشکر می کنیم و در آخر با یک سوال، کاربران کنجکاو و خوش سلیقه را به چالش می کشیم.

آیا در مورد اپلیکیشن آمازون اطلاعی در دست دارید؟ در صورت جواب مثبت، تجربیات خرید آمازون از طریق اپلیکیشن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت